Dienstag, 9. Juni 2009

druk druk druk

Ja de tijd rent, en het zijn nog maar drie weken tot het eindexamen en ontdanks ik mijn scriptie af heb en mijn boek al wordt gedrukt, wordt het niet minder rustig en heb ik steeds weer nieuwe ideen voor de presentatie van het geheel. Om dat ik het heel diverse fotos heb, heb ik er over nagedacht om misschien toch alleen maar een te presenteren in vorm van een muurbehang en hierbij heb ik voor een roze latexfoto gekozen. Om echt een perfecte resolutie te hebben, ga ik het foto opnieuw schieten deze week.
Eigelijk ben ik uren en dagenlang maar bezig om de goedkoopste maar ook wel kwalitatiefste aanbiedingen voor alles binnen te halen en zit ik gewoon internetsite om internetsite te bekijken en contact op te nemen met allerlei bedrijven.

Keine Kommentare: