Dienstag, 16. Juni 2009

De laatste loodjes


Ik ben de laatste anderhalf weken bezig geweest met organiseren en plannen van de tentoenstelling. Vandaag heb ik met Jan en Roland over mijn maquette van de ruimte gehad die ik in heb gericht. Mijn afstudeerbegleiders waren het hiermee eens en ik kan nu vanaf zaterdag aan de slag met de ruimte-schilderen, fotos ophangen en sculpturen ophangen. Volgende week wil ik de visitekaartjes klaarmaken net zoals het concept en de overblijvende weekenden mijn ontwerp voor mijn homepage, die ik probeer in flash te presenteren. Zo langszamerhands begin ik me ook uitgeput en gestresst te voelen, maar ik hoop dat het allemaal gaat lukken, en om mijn hoofd een beetje rust te gunnen heb ik alles op een A3 weekplanner gezet, en het werk opgedeelt. Blijft alleen te hopen, dat de bestelde dingen een beetje op tijd arriveren. Maar mijn scriptie is af en daar ben ik erg blij mee, en het hele afstuderen is tot nu toe zonder vervelende tussendoortjes gelukt.

Keine Kommentare: