Mittwoch, 4. Juni 2008

Twentse Welle

Hier krijgen jullie nu eindelijk de eerste resultaten, van mijn twentse welle project te zien. Ik was een week geleden in Rotterdam en heb fotos gemaakt van een Circus Acrobatiekgroep. Het meeting met die twee meiden was op hun Circuschool. Naardat we samen hebben gezeten en ons over de uitvoering van de middeleeuwse spreekworden gedachten hebben gemaakt, begint het eigelijke werk, drie Stills maken van de Handelingen. De spreekworden gaan terug op de middeleeuwen en straffen die toen toe werden gepast. Het kost wel even wat tijd en moeite om de snelle bewegingen in moooie fotos te verwandelen, vooral om dat ik geen bijzonder lichtsterke lens heb en de sluitertijd te lang word. Maar uiteindelijk ben ik erg tevreden over het resultaat, want de fotos zien er erg esthetiek uit en men kan het onderwerp erin herkennen. Het is wel erg abstrakt en figuurlijk maar dat zijn spreekworden juist ook!Naar de succesvolle samenwerking met de rotterdamse wil ik graag ook voor het project voor de Melkweg productie met hun samenwerken- maar das maar afwachten of mijn concept word gekozen!

Keine Kommentare: