Mittwoch, 4. Juni 2008

Mijn eigen ruimte



Voor Arjan ben ik bezig geweest met het onderwerp openbare ruimte, natuurruimte en eigen ruimte.Met mijn eigen ruimte had ik de meeste problemen, want eigelijk heb ik hier helemaal geen eigen ruimte, en das heel irritant en moeilijk, maar ik woon met mijn vriend samen op weinig vierkante meters en we hebben eigelijk maar ruimte samen. De enige ruimte, die dus echt van mij is, is onze minituin- en die is ook echt van mij- want mijn vriend is er niet geinteresseerd in en het is mijn hobby. Dus daarom heb ik bdacht van onze dak af een kamera te plaatsen en mij van boven in de tuin te fotographeren en precies dat heb ik gedaan. En het resultaat, lijkt een beetje als beelden van een bewakingskamera of als of men in modelllandschap kijkt.

Keine Kommentare: