Montag, 11. Mai 2009

Tussendoortje

Om dat ik op dit moment heel druk ben met uitzoeken waar ik mijn boek met die opties die ik graag wil, het goedkoopst kan drukken en me bezig hou met de layout voor het boek, heb ik vandaag even geen foto voor mijn afstudeerproject.
Morgen ga ik fotos maken van handafdrukken op een blote vrouwenlichaam en donderdag heb ik een afspraak in Münster om fotos op een dovenschool en kleuterschool te nemen.
Mijn fotos gaan nu een beetje in de eindfase, maar er zijn nog enkele projecten die ik absoluut nog wil fotographeren voor mijn boek. Eind mei wil ik graag het layout van mijn boek af hebben en het boek laten drukken.
Volgende week dinsdag heb ik een afspraak bij een doof echtpaar met horende kinderen.
Begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden, om dat het niet meer lang duurt tot 2 juli.... Maar mijn scriptie is zo goed als af, en dat is wel een bevrijdend gevoel.

Keine Kommentare: